Ga naar inhoud

Zolid tv kaart


Qompaqniet

Aanbevolen berichten

Heb een tv kaart van Zolid, enigetijd geleden verkocht bij de Aldi.

Op mijn oude systeem werkte deze perfect met de bijgeleverde software, moest alleen iedere keer als ik mij pc opstarte en tv wilde kijken alle zenders inladen. Dit gemeld bij importeur die in afwachting was en is van een software update.

Echter dit is het huidige probleem niet. Ik heb nu een upgrade uitgevoerd van mijn pc en ben overgegaan op Windows 7.

Wil derhalve graag de tv kaart met dvb-t integreren in Windows Media Centre echter dit programma ziet de kaart niet.

Dit zonder installatie van de driver en met.

Wie heeft een oplossing?

BVD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles herdoen.

Drivers verwijderen, pc afsluiten.

PC open doen en kaart uithalen.

PC opstarten en apparaatbeheer controleren, pc afsluiten.

Kaart opnieuw inbouwen en pc opstarten.

Waarschijnlijk ga je nu de wizard voor nieuwe hardware krijgen.

Laat windows zelf naar drivers zoeken en als hij er geen vindt, geef je deze van de cd bij de kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles herdoen.

Drivers verwijderen, pc afsluiten.

PC open doen en kaart uithalen.

PC opstarten en apparaatbeheer controleren, pc afsluiten.

Kaart opnieuw inbouwen en pc opstarten.

Waarschijnlijk ga je nu de wizard voor nieuwe hardware krijgen.

Laat windows zelf naar drivers zoeken en als hij er geen vindt, geef je deze van de cd bij de kaart.

Uitgevoerd tot twee keer toe, help niet.

Kreeg dit als antwoord van de helpdesk:

Zoals u heeft kunnen vaststellen op de www.unisupport.net, zijn er nog geen Win7 drivers en software beschikbaar voor dit apparaat!

Zoals u weet en zoals ook op de verpakking en handleiding staat, is dit toestel ontwikkeld om te werken met Windows XP en Vista!

Wat updates betreft wil de fabrikant tot nu toe niet meewerken.

Waarbij de laatste regel wel heel veel zegt, en mogelijk ook over Aldi. Denk dat ik de kaart met het antwoord van de helpdesk morgen ga terug brengen naar Aldi. Dan maar een kaart van een gerenomeerde fabrikant en niet van een Chinees doorgeef luik. Kan geen kenmerken vinden en ook geen OEM nummer op de kaart dat is jammer anders ging ik via die weg opzoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.