Ga naar inhoud

Externe hardeschijf


tremon

Aanbevolen berichten

Beste,

Sinds kort heb ik een probleem met mijn externe hardeschijf: wanneer ik hem aansluit werkt hij perfect, maar na 10 min valt de verbinding tussen de hardeschijf en de computer helemaal weg en herkent ge computer het apparaat niet meer. Dit probleem heb ik zowel bij mijn computer op Windows XP, als op mijn laptop bij Windows Vista.

De externe hardeschijf is een Lacie Desktop Hard Disk Hi-Speed USB 2.0 zoals deze LaCie - Desktop Hard Disk - Hi-Speed USB 2.0 , maar dan van 320GB.

Valt dit op te lossen? Ik vind niet direct driver updates of zo van dit apparaat.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er nu een ander kabeltje insteken en het probleem lijkt al opgelost... hij is toch al een half uurtje aan het draaien zonder verbinding te verliezen dankuwel :-) dit had ik niet verwacht want het is een heel nieuw kabeltje..

Mag ik nu rap nog iets vragen hier in deze topic hoewel het een beetje off-topic is (alhoewel..)?

Als ik toen ik deze laptop kocht een backup heb gemaakt met backup centrum en ik heb die gewoon op de D-schijf opgeslaan, mag ik dan dit mapje in de D-schijf van de backup gewoon knippen en plakken in de externe als ik deze backup wil verplaatsen of moet je hiervoor iets speciaal doen via het backup centrum weer?

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.