Ga naar inhoud

Devolo audio extender


buffalo18

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat snap ik wel. Het apparaat heeft het 2 maanden met Windowx XP gedaan maar nu met Windows 7 doet hij het niet meer. Zie de schermafdruk in de bijlage (devolo dLAN Audio extender.jpg).

Bij luidsprekers moet je kunnen kiezen tussen de luidsprekers van je pc en de dLAN audio extender. Dat laatste kan nu niet meer doordat hij niet in het lijstje luidsprekers staat.:viking:

post-14888-1417703925,6219_thumb.jpg

aangepast door tjarts
Link werkt niet meer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat je geen geluiddrivers hebt geinstalleerd in windows 7 want daar moet drivers staan bij uw tekening.

Installeert eerst uw geluiddriver van uw computer of laptop.

Als je niet welke je moet nemen dan dit:

Download Free PC Audit naar je PC.

Klik op freepcaudit.exe

Op het scherm met "Scanning .... Please wait", wacht je tot het programma klaar is.

Klik nu op "file" en dan op "save as".

Geef het .txt-bestand een eigen naam en klik op "opslaan".

Open het .txt.-bestand en verwijder deze regel : Windows product key:

Niets anders verwijderen!

Dan via "bestand" op "opslaan" klikken.

Hang dit .txt-bestand als bijlage aan je volgende bericht.

Hoe hang je een bijlage aan je volgende bericht ?

Scroll naar beneden onder je bericht.

Klik op "Beheer bijlagen"

Klik op "Bladeren" en zoek naar het bestand op je PC.

Klik op "Uploaden".

Het .txt-bestand wordt nu toegevoegd aan je bericht.

Venster sluiten.

Klik onder je bericht op "Reactie versturen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste "Stegisoft",

Bedankt voor je reactie! In de bijlage zet ik het bestand "pc-helpforum.txt". Ik vond geen "Windows product key" maar wel een "Windows product ID". Die regel heb ik verwijderd. Hopelijk kan je er iets mee.

Overigens, sinds installatie van Windows 7 verschijnt regelmatig de melding "Windows verkenner werkt niet meer". De pc herstelt zich even later zelf dan weer. Zou dit ermee te maken kunnen hebben??

Groeten van Ton

***en iedereen een heel goed 2010 toegewenst***

:-)

pc-helpforum.txt

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas, het werkt niet. Ik heb Windows 7 64 bits. Via deze site heb ik audio drivers gedownload van Realtek. Helaas staat de dLAN Audio extender nog steeds niet bij de luidsprekers. Ik vrees dat het niet gaat lukken. Ook bij apparatenbeheer staat een geel tekentje bij de pc maar dat valt niet te herstellen. Toch heel erg bedankt voor alle moeite.

Groeten van Ton

post-14888-1417703925,7204_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.