Ga naar inhoud

Pc erg traag


Gast Raceman1910

Aanbevolen berichten

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Raceman1910

Het opstarten van de computer gaat nog zeeer traag. Hij blijft altijd 5 min. haperen bij "Welkom" (voordat je het bureaublad ziet). Het surfen en andere dingen gaat wel veel rapper. Maar als ik surf op Google Chrome dan gaat het wel trager. Misschien ligt het aan Google Chrome zelf, dat weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende poging : schakel de antivirusscanner eens (tijdelijk) uit ... en probeer dan eens wat dit zegt ? Uiteraard uitvoeren zonder een aangeschakelde internetverbinding. En op voorwaarde dat je over de CD beschikt om daarna de scanner terug te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Raceman1910

Ik probeer juist nog eens opnieuw op te starten en dat gaat veel sneller dan ervoor.

Op 28 december deed hij er 4min. 47s. over,

nu doet hij er 1min. 31s. over.

Dus dat is al veel sneller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Raceman1910

Is het misschien ook niet goed om gewoon een bak-up van mijn bestanden te maken en dan de reïnstallatie DVD te gebruiken om de computer helemaal te repareren?!

Ik heb namelijk ook problemen met mijn updates, ze raken maar niet geïnstalleerd, dat kun je zien in men andere topic.

Misschien is dat ook wel handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Raceman1910

En als je een bak-up van de Bestanden wilt maken, moet je dat dan doen met Windows "back-up maken van mijn bestanden en mappen"? Of niet. en als je de reïnstallatie DVD in het schijfstations steekt, doet hij dan vanzelf wat je gevraagt hebt of moet je nog veel doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.