Ga naar inhoud

Sony Vaio VGN-AW41MF/H of VGN-AW41ZF/B


Aanbevolen berichten

Hey,

Allereerst hartelijk dank voor het professioneel oplossen van mijn virus.

Nu had ik nog een ander vraagje...

Had een Sony Vaio VGN-AW41MF/H besteld.

Nu belt de verkoper mij net dat deze niet meer leverbaar is. Hij stelt nu de VGN-AW41ZF/B voor mits een zeer kleine korting.

Nu vind ik de opleg van € 400 toch nogal duur, volgens mij enkel voor de blue ray schrijver, dewelke toch nooit zal gebruikt worden.

Wat is jullie advies? Wetende dat de laptop een groot scherm en nummeriek klavier moet hebben. Laptop zal gebruikt worden voor professionele doeleinden (facturatie, mails,...) en een lichte grafische toepassing (google sketch up).

Many thanks!

Bram.

VGN-AW41MF/H

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, de laptop die de verkoper voorstelt is eigenlijk beter, hieronder staan de verschillen.

* De processor van de duurdere laptop is sterker. (2x2.13 Ghz vs. 2x2.80 Ghz)

* De duurdere heeft Blu-Ray aan boord. (Maar dat je wist je al)

* De duurdere heeft een grotere schermresolutie in HD. De andere niet.

Ik denk dat je zelf zal moeten beslissen of het de meerprijs waard is...

Maar eigenlijk ga je maar een beetje prestatieverlies merken moest je de VAIO nemen die oorspronkelijk bestelde...

Link naar reactie
Delen op andere sites

EDIT: Iemand was me voor

Als ik ze snel met elkaar vergelijk vind ik volgende verschillen:

Processor:

Intel® Core™ 2 Duo-processor T9600 2.8GHz 6Mb cache

vs

Intel® Core™ 2 Duo-processor P7450 2.13GHz 3Mb cache

Driver:

Blu-ray Disc™-station: BD-R/-RE/-ROM/ DVD+-RW/+-R DL/RAM-station

vs

Blu-ray Disc™-combostation: BD ROM/ DVD+-RW/+-R DL/RAM-station

Scherm:

X-black-LCD-scherm met meerdere lampen Full HD (1920 x 1080)

vs

X-black LCD WXGA++ (1680 x 945)

Extra (wat B meer heeft):

CF-kaartsleuf

Ook gaat de batterij minder lang mee maar dat komt door de betere processor en scherm.

Dus jij moet het weten of het de extra centen waard is. De processor is beter. De driver kan iets meer (daar weet ik helemaal niets van). En Je krijgt een Full HD scherm tov een WXGA++ (betere kwaliteit dus).

Maar er zijn er die hier een betere uitleg kunnen voor geven :P

Persoonlijke mening: Ik vind het de extra 400 euro niet waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dell Studio 17, Dell Inspiron 17 heeft numeriek klavier en je kan uit verschillende kleuren kiezen.

Je kunt ook hier zien. Ik heb de link voor 'keuzehulp' gegeven. Je kunt in die balk met opties (zoals grootte scherm, besturingssyteem,...) ook een functie 'numeriek keypad' vinden (onderaan). Als je dat aanvinkt krijg je toch een goede 40-tal laptops om uit te kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.