Ga naar inhoud

Laptop is snel maar soms traag bij games


Doménique

Aanbevolen berichten

Hey beste vrienden , ik wist niet of deze topic in dit gedeelte van de forums past maar ik heb een probleem , mijn Laptop op zich is zeer snel hij is nieuw van 2008 en er is een tijd geweest dat ik games zoals World Of Warcraft op ultra video settings kon spelen (deze graphics zijn door de makers van de game niet drastisch verandert) maar toch hapert mijn pc zelfs op LOW detail waar ik vroeger op ULTRA kon spelen...iemand weet wat hier het probleem kan zijn? Ik ken echter niet veel van pc en hun problemen enkel het basis/standaardpakket van problemen !

Hartelijk bedankt in iedere geval !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Acer Aspire 8930G dat is mijn PC ik gebruik Vista hierop.

Het probleem is begonnen nadat ik mijn pc voor 1 maand lang niet heb gebruikt...sindsdien. Ik denk niet dat ik nieuwe drivers heb geinstalleerd alhoewel mss via windows update? Enige idee wat ik hieraan kan doen? ik betwijfel of er dingen kapot zijn aangezien hy nog echt vrij nieuw is

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.