Ga naar inhoud

Foutmelding Vista bij opstarten


rachid

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Ik zit met een ernstig probleem op mijn windows Vista. Ik heb onlangs van iemand een programmaatje gekregen dat je kon activeren om windows 7 te kunnen installeren. Helaas door nieuwsgierig te zijn heb ik deze programma ingedrukt, hoewel ik eigenlijk nog geen windows 7 heb.

na een tijdje kreeg ik plots een zwarte scherm, zoals in dos met de melding:

"veryfying DMI Pool Data ..... update Success"

nu hierna kan ik dus niets meer doen, dus kan ik niets intypen of zo.

als ik die terug opstart kan ik wel F12 gebruiken maar daar zie ik niets dat verkeerd zou kunnen zijn, maar ja ik heb dan ook daar niets in gewijzigd

F8 in veilige modus kan ik ook niet activeren.

Is er iemand die mij op weg kan helpen want op deze manier kan ik niet verder met de pc. De zwarte scherm krijg ik voor het aanmelden dus op internet kan ik ook niet.

alle hulpmiddelen zijn welkom

o ja ik heb ook geen vista cd gekregen toen ik deze pc kocht, da was van de carrefour, het enige dat erbij zit is een blank recovery dvd waar volgens mij niets op staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey stegisoft

ik heb geprobeerd om deze instellingen op default te zetten maar helaas hij blijft niets doen

is er misschien nog iemand die wat suggesties heeft?

nog een vraagje, in de link die je me stuurde stond er ook iets op

f the above steps do not work and/or you're unable to enter CMOS to reset it to the factory settings it may be necessary to perform a hard reset on the CMOS using a jumper or dipswitch on the motherboard. Unfortunately because all motherboards are different the steps on how to do this can only be found through your motherboard manufacturers documentation.

hoe moet je dit aanpakken met de jumper want ik het er geen verstand van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.