Ga naar inhoud

Problemen bij installeren nieuwe grafische kaart op dell Studio XPS


roelgeu

Aanbevolen berichten

Hmmm, start je pc eens op zonder enige kaart erin, normaal moet je je drivers verwijderen voor je die nieuwe kaart erin steekt .

---------- Post toegevoegd om 17:25 ---------- Vorige post was om 17:24 ----------

Voeding is in dit geval zeker te zwak.

Nu een voeding van 600 watt is ook wel overdreven als je geen crosfire gaat draaien.

500 watt in dit geval zou meer dan voldoende moeten zijn.

Wat die 4870 kaart betreft die presteerd inderdaad HEEL goed,ik heb die namelijk ook en ik kan alle game's op MAX spelen.

Ik ben in afwachting van de levering van een 5870 kaart maar is helaas nog steeds niet toegekomen.:sad

Maja, ik kon die voeding goekoop krijgen via via, dusja, kan ik niet late ligge é :-)

aangepast door VanHeckske
typfout
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jullie antwoorden lees, merk ik dat de voeding het probleem is allicht. Wat betreft de drivers: Ik heb de oude drivers niet verwijderd, maar dat zou ik pas doen als ik de nieuwe kaart erin gestoken heb en mn pc opgestart krijg. Het zit zo: zolang die nieuwe kaart niet werkt, steek ik steeds mn oude terug en dan is het handig als ik nog drivers heb ook:-)

Maar is het niet vreemd dat mn pc zelfs niet opstart met die te zwakke voeding? Het totaal aan voeding in mijn pc is 350 (standaard) + 300 (compartementeel voor enkel grafische kaart)

wat de kaart betreft: het is de 1GB versie en niet de 2GB (maar dat zal voor mijn probleem niet veel uitmaken wrs)

300+300, heb je dan 2 voeding fzow?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de standaard voeding in mijn pc die dell heeft geinstalleerd. Op dit moment dient deze voeding voor alles (350w). Maar nu ik een nieuwe grafische kaart ga installere, is dat niet meer voldoende. Daardoor heb ik die 300 watt voeding gekocht (deze is zo groot als een cd lezer ongeveer). Deze steek ik op de plaats waar er eventueel ook een 2de cd lezer kan gestoken worden. Daar koppel ik dan mijn grafische kaart op aan. Snap je wat ik bedoel? Is dit dan genoeg eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die steekt ook in het stopcontact he. Snap je wat ik bedoel met die voedingen?

Ja en ik vind het nogal een dom idee. Maar goed dat kan aan mij liegen. Ik weet ook niet of het goed is van 2 voedingen te hebben.

Ik denk het niet :)

aangepast door Destke
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.