Ga naar inhoud

pc valt uit


esma.a

Aanbevolen berichten

ik heb een probleem :sad

mijn pc viel uit als ik bezig was met spelletjes,muziek of een paar pagina's tegelijk, maar een keer is hij uitgevallen en kon niet meer opstarten. ik heb hem laten formatteren, een paar dagen was 't OK maar nu heb ik weer dezelfde probleem. Wat kan het probleem zijn ? kan iemand mij a.u.b. helpen :bawling:

alvast bedankt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat heb ik nog niet gedaan, maar moet ik die balk vormige ding :D (de naam weet ik niet, was da nie een bakske of zoiets? :s) openen ? en als ik dat doe is dat niet schadelijk voor mijn pc ?

Eerst en vooral, wat voor error was het ? een blue screen of dead ?

In dat geval inderdaad uw computer openen, dit is van achteraan bekeken normaal het linkerzijpaneel verwijderen, meestal 2 vijzen achteraan de computer opendraaien, de computer platleggen en dan aan het zijpaneel verwijderen, tussen de onderdelen en aan de koeler.

Let wel op dat je je eerst ontlaad ... doormiddel van je hand op een niet geverfde kraan,verwarming, ... te leggen.

Als je pc echter gewoon uitvalt kan het ook een probleem betekenen met de voeding. Verouderde drivers enz.

grz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze verkopen ook van die spuitbusjes met perslucht in

een paar weken terug nog bij den Aldi

Vind ik wel veiliger dan een stofzuiger

Ga dan toch maar best buiten staan als je dit doet,anders kunt ge u aan ne klop in uwen nek verwachten van uw moeder of madam:viking:

Ge verschiet wat een stof daar uit komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon het linker zijpaneel er af halen en dan eens voorzichtig ontdoen van stof met een stofzuiger (op de laagste stand en niet de onderdelen aanraken).

Uiteraard ook de pc van de stroom afhalen en dan een paar keer de on/off knop indrukken om de restspanning er af te halen.

Ik zou dat toch niet met een stofzuiger doen hoor ... schiet eventjes uit en pc kapot ... het veiligste vind ik toch nog steeds een gewone stof vod, het ruimt ook goed ... en is een pak veiliger.

Grz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze verkopen ook van die spuitbusjes met perslucht in

een paar weken terug nog bij den Aldi

Vind ik wel veiliger dan een stofzuiger

Ga dan toch maar best buiten staan als je dit doet,anders kunt ge u aan ne klop in uwen nek verwachten van uw moeder of madam:viking:

Ge verschiet wat een stof daar uit komt

Als het gedroogde perslucht is JA dan is het veiliger maar die bussen van de Aldi en dergelijke zou ik nu niet direkt vertrouwen.

Haal zo een bus bij de betere PC onderdelen zaak dan ben je zeker dat het goed zit.

Nu een stofzuiger is op zich niet gevaarlijk zolang je maar niet te dicht bij de onderdelen komt en meer bepaald het moederbord (voor de jumpers) en met een klein verfborsteltje de onderdelen afvrijft.

Ik doe het al jaren zo en nog nooit problemen gehad.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.