Ga naar inhoud

AVG virusscanner


Aanbevolen berichten

Zijn hier meer mensen die hier enorm veel valse meldingen krijgen dat een bepaald bestand aangeeft dat het een virus is en blijkbaar helemaal geen virus blijkt te zijn, amaai wat een troep zeg.:bawling: Volgens mijn zijn er betere scanners.

Ik gebruik al jaren AVG Free versie en nog nooit problemen mee gehad.

Om welk bestand en welk virus zou het dan gaan?

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik al jaren AVG Free versie en nog nooit problemen mee gehad.

Om welk bestand en welk virus zou het dan gaan?

Het gaat om een spel van Bigfish Empire Builder, maar het exe install programma al laten scannen op verschillende computers met andere virusscanners zoals Norton Nod32 Avast enz... en dan nog eens online gescand en vindt niets absnormaal en op de andere computer erop gezet zonder probleem en laten scannen met PC Tools Antivirus en kan ook niets vinden.

Zodus, wat kan ik dan het best vertrouwen AVG?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad AVG geeft enorm veel valse meldingen en enorm met spellentjes een ware ramp. In mijn ogen geen vertrouwlijke scanner. Werk nu met NOD32 en geen problemen meer met mijn spellen. Brol heeft hier wel gelijk in. En hoor geregeld van andere personen die AVG ook hebben verwijderd omdat zij ook rink aan een valse meldingen doorkrijgen + dat hij Windows defender uitschakeld en dit is zeker geen leugen maar een echte waarheid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.