Ga naar inhoud

Hoe internet voor mijn PS3


boomie

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb al een tijdje een PS3, ik speel al online, maar daarvoor staat die PS beneden in de woonkamer waar hij verbonden is met een kabel naar de router.

Ik heb dus bedraad internet, een Canyon router (4 port) en ADSL.

Ik zou graag internet hebben boven (dus door een plafond en 1 muur) enkel en alleen voor mijn PS3, maar zonder een kabel door de muur of helemaal draadloos internet te installeren. Hoe kan ik op een andere manier een stabiele internetverbinding hebben?

Bedankt voor jullie hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan dat doen via de stopkontakt zoals deze

Die is van 200 Mbps en dat hebt je zeker nodig.

Voorwaarde is wel dat de fase draad van de twee stopkontaken dezelfde is.

Dit ziet er wel interessant uit, wil dit dan zeggen dat ik een kabeltje in mijn router stop, via een adaptor in het stopcontact en dan gewoon een adaptor boven in het stopcontact naar mijn ps3.

het is eenzelfde huis, dus het zijn overal dezelfde stopcontacten veronderstel ik

zal dit werken bij een ps3?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als alternatief kan je de Sitecom WL-130 proberen. Bij mij staat de router 2 verdiepingen beneden en terwijl mijn draadloos verbinding met de PS3 goed was, was hij niet optimaal. Heb dus onlangs de WL-130 gehaald en hij werkt perfect. Heb geen last meer van een draadloos verbinding die telkens afbreekt. Ook heb ik de extender nu bedraad aangesloten op mijn PC in mijn kamer waardoor mijn dure Wi-Fi adapter geen nut meer heeft... en verkopen maar!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de voorgestelde type van 200 Mbps neemt moet dat voldoende zijn voor ps3

Hebt je 3 fase stroom (drijftkracht)?

In dit geval zijn niet alle stopkontakten op de zelfde fase draad.

Ik heb de site bekeken, en ik heb gezien wat de andere mogelijkheden zijn, maar voor mijn ps3 zou ik het best die van 200 mb nemen?

Heeft iemand ervaring met dit systeem?

Sorry, maar ik snap niet echt wat je bedoel met die 3 fase stroom.

---------- Post toegevoegd om 20:08 ---------- Vorige post was om 20:07 ----------

Als alternatief kan je de Sitecom WL-130 proberen. Bij mij staat de router 2 verdiepingen beneden en terwijl mijn draadloos verbinding met de PS3 goed was, was hij niet optimaal. Heb dus onlangs de WL-130 gehaald en hij werkt perfect. Heb geen last meer van een draadloos verbinding die telkens afbreekt. Ook heb ik de extender nu bedraad aangesloten op mijn PC in mijn kamer waardoor mijn dure Wi-Fi adapter geen nut meer heeft... en verkopen maar!

Succes!

Moet ik dan een nieuw abbonement, ... hebben?

aangepast door boomie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeker die van 200 Mbps nemen.

Wat de sitecom betreft hebt je geen abonnement nodig.

Gewoon ergens in de stopkontakt en dan cd erin en zorgen dat die verbinding heeft met de router. Je kan dan draadloos of met netwerkkabel aansluiten. (Max. 1 computer)

Doch als je toch zo'n een koopt, koopt dan deze want die geeft nog veel beter signaal = 300 Mbps tegenover de andere 54 Mbps.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doch als je toch zo'n een koopt, koopt dan deze want die geeft nog veel beter signaal = 300 Mbps tegenover de andere 54 Mbps.

Als hij deze uitsluitend voor de PS3 wil gaan gebruiken dan zal het niet veel uitmaken omdat de PS3 een snelheid tot 54 Mbps ondersteunt (draadloos). Het signaal sterkte hangt toch veel af van de master router zelf. Het leuke bij de WL-130 is dat je de mogelijkheid hebt om de standard antenna te vervangen met een langere, sterkere antenna. Dit is bij de WL-330 niet mogelijk.

aangepast door Vexxmania
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie koopt nu nog 54 Mbps?

Binnenkort is die achterhaald door bijvoorbeeld sneller PS4 of zo.

Beter vooruit zien.

Ik zal toch denk ik die draadloze router/ modem ofzo doen want ik heb dat systeem via dat stopcontact bekeken en dat lijkt me toch niet zo goed.

die router/ modem kan ik dus gewoon aansluiten op mijn bedraade router, en die geeft dan signaal naar boven naar mijn ps3. En dat is dat dan, geen abbonementvernieuwing of andere acties ondernemen

Maar, ik heb nu volledig bedraad internet, zal die wr-330 dan een draadloze verbinding geven terwijl hij NIET mijn bestaande router vervangt? Dus hij zal aangesloten zijn met ene kabel met mijn bestaande router, en dan een draadloos signaal verzenden naar mijn ps3? Of is dit niet correct

aangepast door boomie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.