Ga naar inhoud

Crashen fullscreen op HD-resolutie


Lucas

Aanbevolen berichten

Beste helpers,

ik hoop dat jullie me wederom weer uit de brand kunnen helpen met mijn probleem.

Ik heb sinds oktober een nieuwe laptop. Dell Studio 1557. Een erg goede laptop, maar wel met een chronisch probleem.

Ik heb mijn resolutie altijd op hd staan, 1920/1080 (heb een hd-scherm). Als ik streaming media (filmpjes van websites) kijk via I.E. of FireFox dan is er geen probleem. Doe ik dit echter full-screen, dan loopt hij in de meeste gevallen vast. Het beeld stokt, wordt afwisselend zwart of wit en af en toe zie je een vergrote pijl of hand. De laptop reageert dan zo goed als nergens meer op en dan moet ik het geheel opnieuw opstarten. De laatste tijd zie je soms ook blauw scherm naast zwart, dan gevolgd door een tekst scherm van windows dat het geheel vast is gelopen, waarna hij vanzelf opnieuw opstart. Ook zijn dan alle opgeslagen usernames en passwords en/voor automatisch inloggen bij email of forums gedeeltelijk of tijdelijk weg.

Ik heb Windows 7 opnieuw geistalleerd en alle updates, de drivers van o.a. videokaart en flash up-to-date, bios vernieuwd, etc.. Bij Dell kunnen ze me ook niet verder helpen. Dus ik hoop dat ik hier het antwoord kan vinden!

De specificaties: Windows 7 64bit Home Premium (update vanuit Windows Vista 64bit), Intel Core I7 720, 4GB Ram, ATI Mobility Radeon HD 4570, LED HD scherm.

aangepast door Lucas
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.