Ga naar inhoud

heropstarten van pc


trillkill

Aanbevolen berichten

ik heb dat er op gezet maar zie niets raar

ik had een spel opgezet en was een paar zaken aan het doen op de pc en de temp bleef gelijk ik wass 10 min bezig en ik had dat spel van onderen gezet alles bleef gelijk van temp geen prob maar toen ik het spel op de voor grond zettevloog mijn pc af moeder bord rond 40 graden en de cpu 35 enseagate50 graden heb je nog een idee wat ik kan doen

mvg trillkill

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu juist heb ik een film geconverterd en media player opgezet het spel counterstrik en al wat ik maar kon doen heb ik gedaan en dan vliegt hij niet af mijn ventilator van cpu ging van1700 naar 4300 en de temp van moederbord naar 62 graden en op taakbeheer draait hij op 75 present vindt dat toch alemaal heel normaal

---------- Post toegevoegd om 19:20 ---------- Vorige post was om 19:13 ----------

:argh::argh::hmmmm2::dong::listen::congrats:toch bedank voor het helpen ik hoop dat je nog iets weet

kweezie wabbit tof voor de hulp:pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je een foutmelding als de pc uitvalt? Een flits van een blauw scherm ofzo?

Schakel het automatisc herstarten eens uit. Dan heb je tijd om de foutboodschap te lezen en op te schrijven als de pc weer eens uitvalt.

Klik met rechts op "mijn computer" en ga naar eigenschappen.

Open de tab "geavanceerd" en klik onderaan bij "opstart en herstel" op "instellingen".

Haal het vinkje weg bij "automatisch herstarten" en sluit alle vensters met "OK".

Bij de volgende uitval, noteer je de tekst en de codes van de foutboodschap en zet deze in een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

snel nog iets je weet maar nooit

ik was niet aan het doen op de pc en hij begon zo maar te blazen ik ga kijken moederbord 63 graden veti op 4300 toeren cpu op taak beheer 100 prosent en ik kijk naar prosesen en daar is 1 dat 98 pres gebruikt

(ffmpeg.exe en mijn naam 35.340kb) weet jij wat dat is :banghead::heeeelllllooooo:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ffmpeg.exe file information

The process belongs to the software Videora iPod Converter or PSP Video or ffmpeg.exe or PS3 Video or Videora Xbox 360 Converter or Media Converter SA Edition or DVD Flick

Als jij een van deze programma's op je pc hebt staan, is er geen probleem.

Hebben allemaal te maken met videobewerking en conversie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.