Ga naar inhoud

[OPGELOST] Kan niet alle berichten bekijken


sigfriedlynje

Aanbevolen berichten

is dat beeldfragment dan als attachement bij de e-mail gevoegd?

download je het bestand eerst uit je mail, en dan openen?

Hallo

Allereerst bedankt voor het antwoorden,het zijn namelijk de mailtjes verzonden onder bestand PPS dat ik niet kan bekijken,naar het schijnt is het omdat ik het programma

powerpoint moet in de pc steken?het is nochtans een nieuwe pc met windows vista,

ik ken er eigenlijk nog niet veel van graag uitleg hoe ik dit kan klaren AUB.

Met Dank

sigfriedlynje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah ik begrijp het probleem al ;)

je kan geen powerpoint voorstellingen afspelen

ga eens naar deze link

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=428d5727-43ab-4f24-90b7-a94784af71a4&displaylang=nl

en klik op downloaden.

eens het bestand gedownload is, installeer je het, en start je de pc eventueel opnieuw op.

Probeer daarna eens het bestand uit de e-mails te bekijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah ik begrijp het probleem al ;)

je kan geen powerpoint voorstellingen afspelen

ga eens naar deze link

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=428d5727-43ab-4f24-90b7-a94784af71a4&displaylang=nl

en klik op downloaden.

eens het bestand gedownload is, installeer je het, en start je de pc eventueel opnieuw op.

Probeer daarna eens het bestand uit de e-mails te bekijken...

Hallo

heb donwloden vericht,nu komt er,er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld,maak een koppeling via koppelingen instellen van het configuratiescherm.

Wat kan ik nu nog doen?

Dank voor deduld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is een bekend probleem en staat hier eerder op het forum al gepost dacht ik

in outlook wanneer je de bijlage ziet kies je NIET openen maar OPSLAAN. sla deze voorbeeld op in 'mijn documenten'.

Ga dan naar die map en open het bestand. Dit zou het moeten oplossen.

Nu hebt u dus een gratis versie ervan gedownload waarmee je enkel bestanden kan bekijken. De foutmelding via Openen krijg je hiermee niet weg. Daarom moet je het eerst Opslaan

De enige oplossing om dit volledig op te lossen is door een Office Pakket aan te kopen (bevat Word, Excel, PowerPoint) enz.

mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is een bekend probleem en staat hier eerder op het forum al gepost dacht ik

in outlook wanneer je de bijlage ziet kies je NIET openen maar OPSLAAN. sla deze voorbeeld op in 'mijn documenten'.

Ga dan naar die map en open het bestand. Dit zou het moeten oplossen.

Nu hebt u dus een gratis versie ervan gedownload waarmee je enkel bestanden kan bekijken. De foutmelding via Openen krijg je hiermee niet weg. Daarom moet je het eerst Opslaan

De enige oplossing om dit volledig op te lossen is door een Office Pakket aan te kopen (bevat Word, Excel, PowerPoint) enz.

mvg Karel

Hallo

Inderdaad de enige oplossing zal zijn het powerpoint programma aan te schaffen en te instaleren,bedankt voor de uitleg.

Discussie gesloten. Danks

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & Netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.