Ga naar inhoud

Ram geheugen (zelfde of niet?)


risicoman

Aanbevolen berichten

Beste,

ik heb momenteel ocz-ocz2g8002gk 2048 Kit 800mhz ddr2 gold steken... (4 gig in totaal)

Ik zou graag er nog eens 4 gig bijsteken, maar ik vind deze niet meer. Kan het kwaad dat ik van een ander merk bijsteek?(voor after effects) Zo niet, hebben jullie een idee welk een goede keuze zou zijn?

alvast bedankt

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet het... twijfel nog tussen 2 of 4 erbij... maar het is vooral voor after effects. Momenteel kan ik maar 2 gig vrijmaken voor after effects. Stel dat ik photoshop + illustrator nog open heb (wat niet uitzonderlijk is)... raakt de ram al snel verdeeld over de progs...

---------- Post toegevoegd om 21:53 ---------- Vorige post was om 21:49 ----------

mja... leveren die ook aan België (ga zo meteen eens verder zoeken op de site alleszins)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze leveren ook aan België

Welk moederbord hebt je?

Want meestal moet je dual channel en dus per 2 geheugen module plaatsen.

Je kan dus niet de huidige + 1 module plaatsen.

Het is wel niet zo dat als je photoshop nog opent dat je meer geheugen nodig hebt want er wordt ook gebruikt gemaakt van de geheugen van de videokaart en van de harddisk (swap)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De belangrijkste vraag, en die is nog niet gesteld: Heb jij een 64bit besturingssysteem of een 32bit? 32bit ondersteund max 3,5Gb ram. Alles extra is verloren ruimte en dus ook geld.

En op je eerste vraag: Neen, niet noodzakelijk, maar het werkt wel beter.. fabrikanten maken hun geheugen zo dat het beter met elkaar werkt.. marketing trucje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.