Ga naar inhoud

msn probleem


Gast kaat

Aanbevolen berichten

hallo, eergisteren vroegen ze of ik de nieuwe versie van msn wou installeren dus ik klik daarop en kreeg de nieuwe maar nu werkt die niet tegoei, ik zie de namen van iedereen wel maar als ik erop klik krijg ik een foutmelding.

Nu dacht ik, dan gooi ik er die vanaf en installeer weer gewoon de oude en zelfs dat lukt mij niet, het gaat er niet meer vanaf, iemand die mij aub wil helpen? alvast merci eh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan MSN Messenger verwijderen via START, CONFIGURATIESCHERM en SOFTWARE. Selecteer MSN MESSENGER en klik op de knop WIJZIGEN/VERWIJDEREN. Zie je MSN Messenger niet in die lijst staan? Dan is het waarschijnlijk Windows Messenger die je plaagt. Kies dan aan de linkerkant van het Software-venster de optie WINDOWS-ONDERDELEN TOEVOEGEN OF VERWIJDEREN, en een nieuw venster springt tevoorschijn. Blader helemaal naar beneden en verwijder het vinkje voor Windows Messenger. Druk op VOLTOOIEN en Windows Messenger wordt van je computer verwijderd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Msn messenger staat er wel tussen maar als ik op verwijderen klik zegt ie: er is een onverwachte fout opgetreden tijdens de installatie van dit pakket. er is mogelijk een probleem met dit pakket de foutcode is 2329.

en ook nog: onherstelbare fout bij de installatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer eens op te starten in veilige modus (tijdens opstart F8 of F12 ingedrukt te houden(het kan zijn dat je een paar bliepjes hoor maar dat is niet ernstig)) en msn handmatig te verwijderen. dit kun je gewoon in je program files doen

start --> uitvoeren -- > typ in: C:\ --> ga naar program files --> verwijder een van de mapjes van msn (één mapje is van de standaard msn die windows installeerd en één mapje is van msn live, het kan ook zijn dat er nog een mapje staat dit is dan van msn plus.). als hij verwijderd is gewoon opnieuw opstarten en als het goed is moet je nog wel even de snelkoppelingen van msn live verwijderen in je menu start -- > alle programma's en misschien ook op je bureaublad. installeer msn opnieuw

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, ik heb da geprobeerd wa leroy zei, is niet gelukt, maar het zal wel aan mij liggen. Sta op het punt om heel de bazaar door het raam te gooien :mrgreen:

nu heb ik die utillities dinges genomen en ik heb er al vanalles afgezwierd maar da één ding blijft daar staan eh! maar ik geef nog niet op, voorlopig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.