Ga naar inhoud

Trage internetverbinding


mikkedw

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb net een internetverbinding bij belgacom aangeschaft van 12Mbps en deze verbinding is geinstalleerd door een technieker van belgacom zelf. Nu dat ik probeer op internet te gaan is mijn downloadsnelheid maar 16Kbps??? De driver is net heringesteld en al de rest is in orde maar de snelheid wil dus niet :-s weet iemand misschien waarvan dit voort komt?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke modem(/router) heb je? Graag merk en model van het toestel.

Ga je draadloos of met een kabeltje naar de modem/router?

Bij draadloos, is dit met een usb-adapter of met een ingebouwde wifi kaart? Ook hiervan graag het merk en model.

Soms helpt het door de stekker van de modem/router uit te trekken gedurende 5 minuten.

Het is de modem van belgacom zelf de B-Box2 meer kan ik je niet echt geven want het is eigenlijk voor een vriend, kan je hiermee al iets doen?

thx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen die technieker de boel geinstalleerd had, was de snelheid toen wel in de buurt van 12Mbps?

Al contact genomen met de helpdesk van belgacom?

Neen de snelheid heeft niet zo hoog geweest en die technieker zei dat het aan de pc moest liggen want hun signaal was goed :-s terwijl aan de pc nu niets meer scheelt

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verbinding van de BBox naar de pc, is die met een kabeltje of draadloos?

Als een draadloze verbinding zo traag is, probeer dan of het beter gaat met een netwerkkabeltje.

Als het met een kabeltje ook zo traag is, moet je de belgacom helpdesk aanspreken.

bedankt voor alle hulp!

Alles werkt weer perfect ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.