Ga naar inhoud

driver gevraagd voor Targa externe HD


tbennekik

Aanbevolen berichten

Ik heb nog een oude Targa harde schijf.

Toen ik deze aan mijn Acer 8920G met Vista Ultimate wou koppelen werd me steeds om een driver gevraagd. Targa zegt me dat windows die driver moet aan boord hebben.

Hoe zit het nou met die drivers?

Kan iemand hier enige duidelijkheid geven?

Bedank en vriendelijke groeten

Luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb mijn pc nu even opgestart onder Ubuntu. De harde schijf wordt in bestandsbeheer hekend doch ik kan ze niet lezen.

Heb met palimpset disk utility geprobeerd. De schijf wordt eveneens gezien als een usb-stick doch ik krijg hierbij de melding "no media detected".

Ik ken niet veel van ubuntu dus ik weet verdomd niet wat dit wil zeggen.

groeten

tbennekik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, mijn schijf staat er inderdaad tussen, maar de gedownloade driver brengt geen oplossing. Hij stond blijkbaar al geinstalleerd want bij installatie wordt gevraagd "volledig verwideren?".

Voor de rest zijn ze bij Targa nogal lakoniek: "Als je niet vindt wat je zoekt ga dan eens kijken bij Microsoft". Da's een goeie.

Heb de drive ondertussen geprobeerd op een pc met Windows 7 maar dat werpt ook geen licht op de zaak. Een pc met XP heb ik helaas niet meer.

Groeten

tbennekik

groeten Luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.