Ga naar inhoud

framework.NET


drapier

Aanbevolen berichten

hey kweezie wabbit,

heb geprobeerd maar nu krijg ik framework niet meer geînstalleerd. Framework 3.5 SP1 is wel geînstalleerd, maar ik krijg gewoon de 1.1 versie niet. De installatie gaat, maar de registratie niet, daar loopt alles vast en zonder framework wert Paintnet niet. Heb ook geprobeerd om de .2 versie te installeren, maar ik krijg de melding dat de installatie mislukt is, ook de updates kan ik niet installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HET IS GELUKT !!!!

Na een kleine 6 uur geduld heb ik eindelijk de versie 2 en 3.5 kunnen installeren.Eerst heb ik dotnetfx. laten draaien en alle versies laten verwijderen, dan geprobeerd versie 2 te installeren maar ik kreeg een foutmelding dat deze versie niet compatibel was met de bestaande versie (?)

Er was echter geen versie meer op mijn pc, dus ten einde raad heb ik CCleaner laten lopen en het register laten opkuisen. Dan de pc heropgestart en nogmaals geprobeerd met succes. Heb ook de update versie 3.5 SP1 vlot binnengehaald. Ik markeer dit onderwerp dan ook als opgelost.

Nogmaals dank kweezie wabbit.

:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.