Ga naar inhoud

photo en data recovery


shila

Aanbevolen berichten

Hallo,

Weet niet of mijn probleem op te lossen is maar probeer het toch maar. Iemand heeft mijn harde schijf geformatteerd en daar stonden een heel deel foto's op waar ik geen back up van had met als gevolg dat ik die dus allemaal kwijt ben. Nu heeft die persoon achteraf ook mijn harde schijf gescand met file recovery en heb ik al een aantal foto's terug maar nog lang niet alles, ook heel veel foto's en filmpjes die ik gewoon niet kan openen! Wat nu?

Weet er iemand een ander heel goed programma om foto's en videos te recoveren. Heb recuva ook al geprobeerd maar die haalt dezelfde foto's terug als file recovery.

Als ik google dan zijn er zoveel soorten dat ik echt niet meer weet welke te nemen? Als ik weet als er eentje echt heel goed is vind ik het ook niet erg als ik er wat moet voor betalen of kan ik er misschien één ergens kopen?

Hopende op een antwoord alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als zowel Filerecovery als Recuva dezelfde foto's terugvinden dan zullen dat waarschijnlijk ook de enige zijn die nog terug te halen waren.

Je kan nog verschillende van dergelijke programma's gebruiken, maar hoe meer je die schijf gebruikt, hoe kleiner de kans dat je nog iets zal terugvinden.

Telkens je je harde schijf gebruikt wordt er ruimte overschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er idd ni goed uit. hoe meer je download hoe meer er wordt overschreven...

Heb zelf goede ervarigen met [ame=http://download.cnet.com/Pandora-Recovery/3000-2094_4-10694796.html?tag=mncol]Pandora Recovery - Free software downloads and software reviews - CNET Download.com[/ame]

Moet je maar eens proberen of anders dit :

REST2514.EXE

Heb ik er nu bij mij nog steeds opstaan :P

Hopelijk ben je verdergeholpen.

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.