Ga naar inhoud

Games crashen


LaurensVP

Aanbevolen berichten

Alles spelletjes die ik wil spelen crashen, hoe groter de requirements voor het spel hoe vroeger het spel stopt met werken.

Mn specs:

Windows 7

LG W2253V-PF

Corsair TX series 850W

NZXT Guardian 921

Asus M4A78T-E

Logitech G35 Headset

AMD Phenom II X4 965 3,4Ghz

OCZ 2GB DDR3 PC3-12800 DC 1600Mhz Cl7-7-7-24

Sapphire HD5970 OC edition

- Bij sommige crashed krijg ik boodschap "beeldschermstuurprogramma reageert niet meer"

- Onboard graphs is disabled

- Probleem komt ook voor met HD3450 en ook bij interne HD3300

- Alle geluidssysteem staan uit buiten die van mn headset, ook onboard sound heb ik uit gezet

- Heb gekeken of systeem niet te veel stroom zou gebruiken, is dus niet zo

- PSU en systeem temperatuur zijn altijd 30-40° C

- Graph bestuursysteem en direct x al meerdere malen verwijdert/herinstaleert - andere versies etc

- Beeldschermstuurprogramma is laatste van site van LG

- Spelletjes die crashen: Far Cry, Crysis, Crysis Warhead, GTA3, GTA VC, GTA SA, GTA 4, CSS

- Hoe hoger de settings en hoe hoger spel requirements hoe vroeger de crash. Bij CSS crasht het maar om de 30 minuten ofzo, bij GTA4, Crysis Warhead vaak al binnen een minuut. Nochtans heb ik zelfs al zeer lage settings geprobeert, die stellen crash alleen wat uit.

- Nog een probleem: Ik gebruik nu 1 geheugenstick. Zodra ik er een 2de bijsteek crasht pc constant (blauw scherm) met steeds andere boodschap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows7

Heb nu nog ff crysis warhead geprobeert:

graph card gaat tot 63° C bij laatste crash, was 53° C bij vorige, kaart zou tot 80 kunnen gaan dus het ligt niet aan temperatuur denk ik. Processor was 53° C en in de 40 bij vorige crash. HD <30° C. MB 48° C, 42° C bij 1ste crash.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik gedaan.

Ik denk niet dat vista driver instaleren veel zal helpen, ik heb nu ook driver voor graph card van mb geinstaleerd ook al staat die uit en nu werkt CSS op sommige servers, Battleforge werkt compleet, crysis, far cry 2, GTA's crashen nu net iets later. Heb fan van graph card ook op max gezet maar dat helpt niet buiten dat de graph card nu koeler is en dat ik mn headset luid moet zetten om fan niet te horen :P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.