Ga naar inhoud

Bleuscreen (nog maar is)


ward

Aanbevolen berichten

Hoi, onderstaande foutmelding heb ik via bleuscreenvieuw kunnen oppikken:

Mini022110-01.dmp 21/02/2010 11:19:19 DRIVER_CORRUPTED_EXPOOL 0x100000c5 0x387501f0 0x00000002 0x00000000 0x805447b7 HIDCLASS.SYS HIDCLASS.SYS+2295 Hid Class Library Microsoft® Windows® Operating System Microsoft Corporation 5.1.2600.5512 (xpsp.080413-2108) 32-bit C:\WINDOWS\minidump\Mini022110-01.dmp 1 15 2600

Blijkt er een driver corrupt te zijn zeker, maar welke? En wat er aan te doen? Dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb die dus installed, maar zie niets dat bruikbaar is, alleen in de progr. lijst staat één en ander vermeld.

Geklikt op winDbg en krijg enkel een leeg blad waar de helft van de menuknoppen inaktief zijn. Sorry, maar als leekje zegt me heel die wirwar van de help me niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier wordt uitgelegd hoe je het programma gebruikt. Je moet eerst het minidump-bestand nog importeren in het programma. Het bestand bevindt zich in de map c:/windows/minidump/

Onderaan staat vermeld welke driver het probleem veroorzaakt.

Maak je nu gebruik van een Microsoft muis?

Nee, een HP muis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de handleiding gevolgd tot het zoeken naar het Symbol file path dat in het kleine scherm zou moeten gezet worden. Heb ook met win. search naar dat path gezocht en niet gevonden. In win. verkenner ook niets te zien.

Had er over gezien om de symbols te installen. Staan er nu in en ben geraakt tot: nadat de symbols geladen zijn kan de dumpfile geopend worden via file> open crash dump, brows naar de locatie waar de dumpfile staat enz. Hier raak ik het spoor bijster, vind die dumpfile niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.