Ga naar inhoud

d schijf verdwenen


snats

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ga naar schijfbeheer en verander de letter van het cd-staion naar E of F, anders kan je de "verloren" partitie van je harde schijf niet naar D zetten.

Als je nu met rechts klikt op de OEM partitie, kan je er dan een schijfletter aan geven?

Indien dit niet gaat, geef dan eens de mogelijkheden die in het menu staan als je met rechts klikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk staat er niet veel op dat je absoluut wil bijhouden want de kans is groot dat de partitie moet geformatteerd worden.

Download en installeer Partition wizard.

Open PW en selecteer de OEM partitie van de harde schijf.

Kijk dan in het bovenste deel van de linkerkolom welke mogelijkheden je hebt en som deze die je kan gebruiken even op als je wil. Dan heb ik een idee van wat we kunnen doen. De mogelijkheden waar je niet kan op klikken moet je dus niet opnoemen.

Ik heb zelf ook wel PW maar jouw situatie ben ik nog niet tegengekomen en elke situatie heeft andere mogelijkheden.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.