Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,:ciao:

ik heb mee gelezen wat hier als probleem ervaren wordt, de mijne is "gelijkaardig" maar het zelfde. Als ik hier een indringer ben zeg het maar dan open ik een nieuwe topic.

windows7, outlook 7, mijn provider is telenet;

in België geen probleem met versturen en ontvangen van email, In Spanje loopt het mis. Versturen gaat dus niet: volgens telenet helpdienst moet de smtp server van de lokale provider gebruikt worden, wat ik dan ook probeer zonder succes. In het hotel met de lokale smtp server ontvang ik email maar kan niets verzonden worden, hotmail,gmail, skynet en andere krijg ik een bericht terug dat deze niet toegankelijk zijn.

op de werkplek, in een lan omgeving, met alle toegangs codes en wachtwoorden wordt het slechter niet verzenden maar ook niet ontvangen. Via internet(webmail) loopt alles ok. HELP

Geplaatst:

stegisoft en jeanw,

volgens telenet helpdesk moest enkel de smtp server gewijzigd worden.

heb net een test gedaan door mijn uit.telenet.be te vervangen door smtp2go.com en heb de "test acaunt setting" gedrukt, resultaat: can not connect to your smtp server !

zit tot zondag in Belgie, ik probeer het eens vanuit spanje.

Geplaatst:

jeanw,

ik was iets te snel, ze moesten me nog activeren, via de test werkt ok, hoop dat hierbij mijn Spaanse moeilijkheden voorbij zijn.

alvast bedankt, ik raporteer volgende week uit spanje.

Geplaatst:

hello,

chapeau, smtp2go werkt vlekkeloos.:D

jammer dat ik moet melden dat het hier zonnig en warm is:sad een kleine 16°c en windloos.

nogmaals bedankt voor de tip.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.