Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo nog maar eens...

In vervolg van vorige topic (grafische kaart/beeldscherm probleem) hoofdstuk 2.

Om mijn av zender aan te kunnen sluiten kocht ik me dus een grafische kaart met TV out uitgang. Alles geïnstalleerd, driver erbij en alles up and running... dacht ik!

Ik zoek achter de simpelste mode: alles wat ik op mijn pc zie zie ik ook op tv. De gekende kloon. Maar als ik dit inschakel krijg ik gewoon geen video signaal meer! niet op pc scherm, niet op tv... Heb dus al meerdere instellingen geprobeerd, al tientallen keer moeten in het duister alt f4 tab enteren om terug op te strarten... Enfin weer miserie!

PS bij andere modes krijg ik wel nog signaal, maar heb al (bij dual view) gehad dat ik enkel op tv kon werken (die in andere kamer staat) terwijl op PC geen 'zicht' meer was... Om zot van te worden!

Iemand een solution?

Thx D

Geplaatst:

Wel ervaring met NVidea maar niet met problemen.

Voor de job werk ik ook met 2 schermen maar die staan niet als clone en het zijn 2 dezelfde en daar heb ik geen problemen mee.

Als je 2 schermen gebruikt in clone mode en die schermen hebben een verschillende resolutie, zou je kunnen problemen krijgen.

Welke grafische kaart is het juist die hebt?

Geplaatst:

Het is de NVIDIA GeForce FX 5100 (1280x1024x32b).

De twee schermen zijn idd een andere resolutie (breedbeeld tv scherm en pc: standaard flatscreen LG monitor 1280x 1024)

What to do? Kun je me hierbij helpen?

Geplaatst:
Geen handleiding...

Heb alles van instellingen geprobeerd... NIets helpt. Ben weer radeloos... Nog steeds geen filmpjes van PC op tv...:bawling:

Geplaatst:

Vind het niet. Ik heb ondertussen al een gewone tv (wel 70 cm diagonaal) proberen aan te sluiten maar nog steeds geen clone functie (of enige andere werkende functie).

Dit hangt echt mijn keel uit. Heb speciaal de videokaart met tv out, de sender en receiver gekocht om simpelweg beeld en geluid te versturen naar mijn tv. Daarvoor krijg ik al twee weken niets dan miserie. Toch bedankt kerels. Moest er nog iemand een ideetje hebben...

Ik hoor het zeer graag!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.