Ga naar inhoud

Nieuwe pc wil niet opstarten


dimitri11

Aanbevolen berichten

Hoever sta je nu met de installatie van windows 7?

Een HD waar reeds een OS op staat gaat niet werken op een nieuwe configuratie zoals ik eerder reeds zij.

Ik heb hier zeker 7 harde schijven liggen waar verschillende besturingssystemen opstaan en geen enkele gaat werken op mijn huidige configuratie omdat die besturingssystemen NIET op die configuratie zijn geinstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gepoogd om windows 7 verschillende keren te herinstalleren maar het wil niet lukken.Ook na formatteren van de partitie waarop ik W7 wil installeren. Telkens krijg ik volgende melding: "Kan benodigde bestanden niet niet installeren. Zorg ervoor dat de benodigde bestanden beschikbaar zijn en start vervolgens de installatie opnieuw. Fout 0x80070017

Plaats die HD in de nieuwe pc.

Vervolgens steek je de dvd van windows 7 in de dvd speler van de pc en start daar mee op.

Let wel dat je bootvolgorde in het bios juist moet staan om van cd/dvd te kunnen booten.

1 cd/dvd speler

2 HD

3 diskette indien dit nog moest aanwezeig zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bij één schijf waar ik xp op had staan kreeg ik de melding NTLDR ontbreekt. Ondertussen staat w7 op die schijf. Ook heb ik net de melding bootmgr ontbreekt gekregen. De bios herkent telkens de HS, dus ik begrijp niet goed wat er aan de hand is. Ik vermoed dat er een defect moet zijn bij één van de onderdelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.