Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Dit is de eerste keer dat ik een vraag stel op een forum dus ben er nog een leek in.

Heb een probleem met dreamweaver 8. Heb een website gemaakt en werkte altijd prima.

Nu heb ik plots het volgende probleem: als ik naar de CODE of SPLITVIEUW wil gaan dan krijg ik volgende foutmelding en sluit het programma zich terug af.

While executing DW_code commond in toolbars.xml, the following JavaScript error occured; Exception thrown in native function

Heb DW 8 al opnieuw geïnstalleerd maar dit helpt niet!

:pcguru:

Geplaatst:

Om het even welke html pagina ik open van mijn site in DW geeft die foutmelding als ik iets in de code wil doen

Geplaatst:

Het probleem is dat ergens in uw pagina een fout is en daardoor kan dreamwever niet starten.

Bedoeling ervan is dat je naar uw map gaat en dan zoeken naar toolbars.xml en die dan openen met de kladblok. (niet openen met maar met de rechtermuisknop kopieren naar kladblok

Dan kan je daar kijken wat er voor is.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.