Ga naar inhoud

icoontjes en taakbalk zijn verdwenen windows 7


visjebaby

Aanbevolen berichten

de icoontjes en taakbalk verdwijnen telkens als het beeld op zwart gaat.

na steeds weer te wachten tot het beeld weer op zwart gaat zijn ze als je geluk hebt weer terug anders moet je het nog eens proberen.

hoe kan ik dit oplossen?

alvast bedankt :ciao:erna

Link naar reactie
Delen op andere sites

de icoontjes en taakbalk verdwijnen telkens als het beeld op zwart gaat.

na steeds weer te wachten tot het beeld weer op zwart gaat zijn ze als je geluk hebt weer terug anders moet je het nog eens proberen.

hoe kan ik dit oplossen?

alvast bedankt :ciao:erna

wat bedoel je met "op zwart gaan"

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik bedoel dat het beeld na een tijdje op zwart gaat omdat het beeldscherm zich dan vanzelf uitschakeld om het beeld te beschermen.

maar maxxkill jij zegt dus dat het probleem met de onbrekende taakbalk en icoontjes te verhelpen is door windows opnieuw te installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

toen ik vanmorgen de pc opstarte deed hij het ook, als je hem dan met het maantje uit doet en met het zonnetje weer aan kwamen de balk en de icoonjes weer tevoorschijn deze keer lukte dat in 1 keer, meestal doet hij er een keer of 5 over voordat alles weer terug is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ctrl-alt-delete, nieuwe taak, explore.exe. werkt ook niet.

kan deze optie trouwens ook niet gebruiken als de icoontjes en taakbalk weg zijn, er komt dan alleen een zwart beeld tevoorschijn.

heb inmiddels ook een update geinstalleerd, iets met een driver, dit werkt ook niet.

weet iemand nog iets, het probleem is erg lastig.

alvast bedankt, erna.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.