Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij het afdrukken van een foto met mijn HP business inkjet 2230 loopt er elke cm. ongeveer een zeer fijne lijn door de foto. Ik vermoed dat dit te wijten is aan een versleten printkop.Is er een manier om te weten te komen welke kop dit zou kunnen zijn? De printer is in een vorig leven uitsluitend gebruikt om documenten af te drukken,dus ik vermoed dat het de zwarte kop moet zijn. De lijn is alleen te zien op de gekleurde gebieden

Een printkop reiniging heeft geen effect. Vermits die koppen nogal duur

zijn is alle hulp welkom .

Dank bij voorbaat

Geplaatst:

Bedankt voor de snelle reaktie. Ik heb deze reiniging meermaals gedaan zonder resultaat dus ga ik er vanuit dat er wel degelijk spake moet zijn van een versleten kop. maar welke ?

Groetjes

Geplaatst:

Dan doe je het volgende.

Open paint

Nu maakt je vierkant die groot genoeg is.

Maak dan geel

druk het af.

Bekijkt de resultaat.

Doe ook zo voor rood en blauw.

Ondertussen zal ik eens de handleiding bekijken.

---------- Post toegevoegd om 11:18 ---------- Vorige post was om 11:05 ----------

De handleiding is in het Engels en dat is niet mijn sterke kant doch zo op het oog te zien staat er niks over strepen enz.

Je kan best bellen naar HP op deze nummer: 078 600 600

Geplaatst:

Beste,

Op uw advies heb ik grote kleurvlakken afgedrukt en op het zwarte en magenta vlak heb ik deze lichte streepvormen waargenomen. Als ik beide printkoppen moet vervangen zal dit een dure zaak worden. Ik zal deze printer dan maar gebruiken voor tekstdocumenten, dit is wel jammer omdat hij over grote inktpatronen beschikt en ik er nog verschillende in vooraad heb.

Bedankt voor de bijstand

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.