Ga naar inhoud

wil niet in discusie treden ,alleen maar iets vragen


timy

Aanbevolen berichten

maar ben wel op zoek voor een vraagje ;maar ze is niet simpel.

heb een pc xp;en ook een laptop, vista,via netgear<router>/

we hebben juist een bureau geinstaleerd, en dan moeten de draden en kontacten er effe uit he!Maar heb ze allen toch goed terug in gedaan;nu gaat de laptop toch wel protesteren zeker,van ik wil geen internet.Dus kan ik mijn dagblad niet meer lezen,of moet rechtstreeks met internet verbonden worden ,maar heb maar een kabel,terwijl de andere pc werkt,dan moet die rechtstreeks aangekoppeld worden,want met twee gaat niet,toch als we rechtstreeks pc per pc aansluiten,doen ze het,maar ja de bedoeling is dat we beide al eens op de pc werken he!zou de router die wel verlicht internet weigeren of moet er iets terug geinstaleerd worden???dikke vraag voor de eerste keer ,maar toch bedankt dat ik jullie mag vragen,ik hoor het wel he! groetjes timy.:pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je desktop heeft internet en is aangesloten op de router.

Dat is met een kabel.

Klopt dat?

De laptop is dat ook met een kabel aangesloten op de router?

Welke netgear router hebt je?

Je ziet de type onderaan.

1/ja

2/laptop met afstand bediening.

Wirless-G router

W G R 614 v9

timy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een kabel van de modem naar een aparte poort van netgear ingeplugd.

De desktop computer een kabel naar de vrije poort van netgear.

Hebt je zo gedaan.

Je kan eventueel ook de laptop met kabel aansluiten op de vrije poort van netgear. Als alles goed gaat dan zullen we eens bekijken hoe we de laptop draadloos moet instellen.

post-6829-1417703969,8071_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.