Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben in bezit van HP colorlaserjet 2550 L.

Met het printen van adressen op enveloppen komt het adres teveel naar links op de enveloppe en de afzender komt er maar deels op ( aan de voorkant ) Het is net of de enveloppe telaat de printer ingaat als de printer al aan het printen is. Het is met alle soorten enveloppen. Bij normaal A4 papier is dit niet het geval dat is in orde. Heb niets aan software gewijzigd of toegevoegd. Wie helpt mij dit probleem op te lossen

Geplaatst:

enveloppen worden vanuit word aangemaakt: Word - verzendlijsten - enveloppen / etiketten - Alle instellingen behalve het letter type en groote staan ingesteld de rest staat op auto

Geplaatst:

Waar vindt ik dit. Ik gebruik nl verschillende soorten enveloppen. de meeste zijn DL 220 x 110 mm. Gebruik ook A5 enveloppen en bij Word is dat makkelijk dan stel je het formaat enveloppe in en het kwam er zo op te staan.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.