Ga naar inhoud

externe HD Samsung


prasoudi

Aanbevolen berichten

Betreft externe HD Samsung 500 GB SAT2 HD501L en cooler master CooMas X-craft 350 eSATA.

Laptop = HP Pavilion dv5-1010eb Turion 64 X2 RM70 3072MB 250GB

Ik heb deze HD altijd gebruikt op een laptop met XP pro zonder problemen.

Nu probeer ik deze HD op mijn laptop met Vista maar hier wordt de HD niet opgestart. Er gebeurt dan helemaal niets. Is er een mogelijkheid om de films die er op staan via de laptop met Vista te branden?

Misschien is deze uitleg niet helemaal duidelijk maar ik ben geen kei wat betreft computers en andere hardware.

Weet iemand raad?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit vond ik in de online-handleiding:

Partitioneren en formatteren

De nieuw geïnstalleerde hard disk drive moet worden gepartitioneerd en geformatteerd voordat deze kan worden gebruikt. Indien uw

besturing systeem (OS) Windows 2000, XP of een hogere versie is, zal uw OS de hard drive automatisch herkennen.

Als mijn HD geformateerd is in XP kan ik ze dan niet meer op mijn Vista laptop gebruiken want ze wordt daar niet herkend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Dit topic mag als "opgelost" gesloten worden.

Het probleem is opgelost, gewoon even de behuizing er afgehaald en terug gezet en het was in orde. Waarschijnlijk ergens een contact dat niet helemaal goed zat.

De schijf werkt nu terug zowel met Vista als met XP en op elke computer.

Bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.