Ga naar inhoud

Systeem error


Jac0b01

Aanbevolen berichten

Beste lezer,

Na het installeren van SP2 op mijn Vista x64 heb ik een error gekregen:

!!0x0190036!! en dan een filenaampje. Ik heb al wat gegoogled maar kon het juiste antwoord tot nu toe nog niet vinden.

Wat ik al heb geprobeerd:

Repair tool Vista cd.

Hij geeft daar ook een error bij de Systeemherstel. (0x80071aa7)

Ik kan alleen naar het punt terug wanneer ik SP2 heb geïnstalleerd en dus heb ik hier nog niet zo veel aan. Ik heb veel waardevolle data op mijn pc staan dus ik wil het liever niet kwijt. Kan iemand me helpen?

Met smekende groet (haha),

Jacob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan ik een backup maken als ik Windows op geen enkele manier kan booten? Ook in Veilige Modus kom ik nergens.

Ik heb nu een onbetrouwbaar tipje gebruikt: 24 uur de spanning eraf, dan schijnt iets te resetten?

Anders kan ik gewoon de CD erin doen en Windows opnieuw installeren, al is dat mijn laatste optie.

Wat zegt u hierover?

Alvast bedankt,

Jacob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou er staan programma's op, en die kosten bij elkaar een aantal dagen om te installeren en er staan wat documenten op die ik nodig heb voor mijn proefschrift, dus ja, eigenlijk wel. Ik mis ze liever niet maar als het niet anders kan, dan kan het niet anders.

Heeft u verder hier nog een oplossing voor of moet ik gewoon Windows er opnieuw opzetten?

Vriendelijke groet,

Jacob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download deze ubuntu

Brand het op cd of dvd

Leg het in de dvdrom

Start de computer op (wel in bios de dvdrom als eerst boot instellen)

Kies voor live cd

Er wordt niks geinstalleerd.

Je zal nog taal en toetsenbord moeten instellen.

Wacht tot het klaar is en dan ziet je een soort windows.

Nu kan je uw data veilig verplaatsen naar usb-stick, externe schijf of andere pc.

Wel kopieren en dan plakken.

Nooit knippen en plakken want er kan altijd iets mist lopen.

Nota: het kan zijn dat ubuntu niet zal werken op uw pc.

Dan zal ik een andere voorstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.