Ga naar inhoud

[OPGELOST] Kan pc op afstand terug in orde gebracht worden?


sigfriedlynje

Aanbevolen berichten

Hallo

Heb niets anders dan problemen met pc,is een nieuwe pc van medion,met de

fabrieksinstelling en al,maar ben beginneling van 58! en heb ergens een fout begaan,de meeste instellingen werken niet meer ook geen klank meer enz.

moet ook voordurend windowns laten heractiveren,naar het schijnt kan ik mijn pc door iemand anders op afstand laten instellen zodat hij weer in orde is ?

Graag een oplossing AUB:confused:

Met veel dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ja gekocht in aldi,4 maanden geleden,maar sinds kort op internet;

Medion windows vista home premium,Intel core 2 duo (desktop),meer staat er niet op,bij de eerste opstart was er geen probleem,ik heb iets fout gedaan,kan nu wel nog berichten versturen maar pps berichten niet bekijken ook geen klank enz.

Mocht dit verholpen kunnen worden, Heel Graag.

Danks .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Hier ben ik terug,ik heb mijn pc nu al 3 keer mijn windowns moeten laten heractiveren

langs de telefoon met microsoft rechtstreeks,mijn vraag is nu wanneer ik de cd van application/support disc terug in pc doe,krijg ik dan alles terug zoals wanneer ik hem heb gekocht?dan ben ik misschien van alle problemen verlost?zal wel alles kwijt zijn wat ik erop gezet heb? ttz.alle programmas die ik gedownlod heb zal ik opnieuw moeten doen.

Wat denkt u? graag uw mening.

Danks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

bedankt voor het antwoorden,mijn adres sigfried masschelein kairostraat 19/1 8400 o

ostende tef.059430038 gsm 0495631605 .

Heb gisteren nog gevraagd als wanneer ik de kooptoestand zou invoeren,mijn problemen misschien van de baan zijn?zou u dit doen,buiten gedownlode programmas staat er niets speciaals op.

Danks

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou dan even de programma´s op een dvd branden of even aan iemand om een externe hardeschijf vragen zodat u de bestanden daar tijdelijk op kunt zetten.

ik zou zelf dus de pc terug instellen naar de koopstand zodat u er later nergens geen last meer van zult hebben. u moet er dan nu wel even tijd in steken maar dit voorkomt in de toekomst wel een hoop irritaties.

mvg

yannick

p.s. ik kan helaas niet komen om te helpen aangezien ik te ver weg woon, als dit niet werkt (terugzetten in

de aankoopstand kunnen we altijd nog kijken natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.