Ga naar inhoud

opstarten.


royrabo

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Ik ben roy 16 jaar en heb een probleempje met mijn laptop

Sinds December 2009 heb ik een nieuwe laptop een

Asus N61VG-JX-006V

hij functioneert hardstike goed.

totdat eergister avond met het opstarten hij geen verbinding meer kon maken met het draadloos internet....

na hem uit gezet te hebben ben ik maar gaan slapen.

de volgende ochtend deed ie het weer prima.

nu treed vandaag weer hetzelfde probleem op.

ik start hem op.

windows laad zich.

pictogrammen verschijnen op het bureaublad wel heel traag!

dan blijft ie rechts onder in het beeld maar zoeken naar een mogelijk draadlose verbinding. als ik dan bijvoorbeeld ondertussen en word bestandje wil openen ofso dan loopt ie vast......

Ik heb mijn laptop ook al in veilige modus opgestart met netwermogelijk heden hier functioneert ie wel gewoon.

heeft iemand misschien hetzelfde probleem gehad of hier een oplossing voor om het te repareren

graag gedaan Groet roy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Maak je pc eens vanbinnen schoon (vooral met borsteltje op moederbord en ventilator). Pc met stof in kan de vreemdste dingen doen. Ik zeg niet dat dat de reden is, maar je weet nooit!

Het traag verschijnen van de iconen en dat de draadloze internetverbinding plots lang moet zoeken achter een netwerk KAN aan malware liggen. Daarom:

2. Scan je computer eens met Spybot Search & Destroy.

http://fileforum.betanews.com/download/Spybot-Search-Destroy/1043809773/1

3. Scan je computer eens met A squared Free : [ame=http://download.cnet.com/A-squared-Free/3000-8022_4-10262215.html?part=dl-6251182&subj=dl&tag=button]A-squared Free - Reviews and free A-squared Free downloads at Download.com[/ame]

Nogmaals, misschien is het niet dé oplossing, maar kwaad kan het nooit !!!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

De laptop openen terwijl hij nog in garantie is is geen goed idee.

Om spyware uit te sluiten mag je het volgende doen:

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit hoef je niet persé in veilige modus uit te voeren. Het mag ook in de normale modus zoals je gewoon opstart.

Het kan wel aan de hardware liggen, maar door mijn stappen en die van Jurgen te doen, sluit je (bijna) uit dat het de software is. AVG is niet de beste gratis anti-virus. Avira antivir is ook gratis en scoort (veel) beter dan AVG.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.