Ga naar inhoud

trojan fake alert


Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb pc moeten binnen doen naar winkel want nu bleek dat de winkel ervoor gezorgd had dat ik niet kon inloggen als administrator!!! De verkoper vond dat je je pc kapot maakt als je zelf in de Bios wil!

Heb ferm van mijn oren gemaakt en kan nu, weliswaar zonder paswoord, inloggen als administrator. Die verkoper wilde gewoon dat alle klanten bij de minste problemen hun pc binnenbrengen en zelf niks kunnen herstellen!

Die ziet mij niet meer terug hoor!!!! Gelukkig is het gratis opgelost.

Heb Bitdefender klantenlijn gebeld en die gaan deze namiddag om 13.30u telefonisch hulp geven om bestanden terug uit quarantaine te halen en ik zou volledig gratis het Bitdefender Total Security pakket 2010 krijgen. Dat compenseert dan toch al ruimschoots mijn telefoonkosten. Ze excuseerden zich ook voor het ongemak.

Dus ik ga nog niet zelf sleutelen met die patch want anders krijg ik geen nieuwe Bitdefender.;-)

Ben benieuwd of het dan opgelost is. Duimen maar.

Vindt het wel goede service van Bitdefender dat ze hulp willen geven. Die man was zelfs bereid naar de winkel van mijn pc te bellen om dat administratorpaswoord te eisen. Hij vond dit ook geheel ongehoord dat een pc zo verkocht wordt.

Ik ben gaan kijken op hun website trouwens en ik zie nergens melding van dit probleem of een patch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb intussen telefonische hulp gehad. Nu bleken echter al mijn oude windowsherstelpunten verdwenen te zijn en zag de technicus zich genoodzaakt de hele pc opnieuw te formatteren! Hij heeft me wel door het hele proces geloodst, bijna 2 uren werk!

Die herstelpunten had ik dus nog dit weekend hé. Ik verdenk de pc winkel ervan bij dat invoeren van die nieuwe administrator mijn herstelpunten te hebben gewist zodat ik geen systeemherstel kon doen! Dat maakt mij zo kwaad hé. Ik heb bovendien flink moeten dreigen met een advocaat vooralleer hij ook nog maar begon aan mijn pc!

Dus nu moet ik alles opnieuw installeren! Ik heb intussen wel Bitdefender 2010 gekregen (heeft de technicus gedownload op mijn pc van op afstand) maar had al voor 30 euro telefoonkosten. Is namelijk een 070-lijn en die tikt aardig aan.

Ik zou nu via een mail naar hen ook die telefoonkost moeten proberen recupereren zei die technicus.

Ik ben zo kwaad op die man van de pc-winkel hé. Die heeft alles nog veel erger gemaakt. Door dat formatteren heb ik nu wel zelf een administratorwachtwoord kunnen invoeren en is dat terug in orde maar toch een format C is niet iets waar je op zit te wachten hé.

Ik ga nu zoveel mogelijk zelf proberen terugzetten en anders post ik wel in Windows de problemen die nog opduiken. Heb al 1 Windows update, waar ik vroeger ook mee gevochten heb, die alweer niet wil installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorlopig blijf ik mailen naar hen dat ik die 30 euro gemaakte belkosten naar hun helpdesk terug wil.

Ik snap trouwens niet waarom ze aan mij zeggen dat enkel een formattering nog hulp kan bieden als ze op hun website uiteindelijk wel een patch hadden gezet om die bestanden uit quarantaine te kunnen halen?

Ik voel me dik de pineut hoor. Mijn Bitdefender Total Security 2009 was ook nog ruim een jaar geldig en die is nu gratis vervangen door een 2010-versie voor 1 jaar. Maar echt financiëel win ik daar dus niks mee hé.

Ik hoop echt dat ze inzien dat die telefoonkosten niet door de beugel kunnen.

Uiteindelijk is dus hun hele helpoperatie vrij flauw en weinig effectief vergoedend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Mc. Afee begaat blijkbaar ook vrolijk dezelfde fout:

Hebben Update McAfee legt pc?s plat (+ oplossing)

Ik begin nu echt heel sterk te twijfelen of ik ooit nog zoveel geld ga neertellen voor een scanner als zij geen enkele garantie kunnen bieden dat ze hun updates controleren op veiligheid en als ze na een verkeerde update niet eens correct willen instaan voor vergoeding van gedupeerde klanten!!

Ik ben ook nog steeds aan het mailen met Bitdefender. Ze wilden maar niet antwoorden. Toen ben ik beginnen dreigen dat ik hun praktijken op het forum bekend zou maken en rara: een dag later kreeg ik antwoord.:stupid:

Hun oplossing is wel héééééééééél mager: 2 a 3 maand verlenging van het abonnement! Bitdefender Total Security 2010 kost 59,95 euro! Dus als ik goed kan tellen komt 30 euro overeen met 6 maanden verlenging van het abonnement.:argh:

Maar ik probeer alsnog mijn geld te krijgen en niet deze belachelijke verlenging van abonnement. Als er niet meer inzit zal ik dat toch maar aannemen maar blij ben ik er niet mee. Maar ik vind het ongepast dat ze me zo dwingen met hun product verder te werken.

Bitdefender heeft bij mij volledig afgedaan. Voor hulp kan je ze enkel bereiken via een heel dure telefonische helpdesk en via mail blijken alle op hun website vermelde e-mailadressen niet bruikbaar te zijn en blijkt Editions Profil in te staan voor klantenservice. Bitdefender doet enkel verkoop!!! Dus ik bleek al de hele tijd de verkeerde dienst te mailen en pas na lange tijd kreeg ik mail met de juiste adressen.

Echt bereikbaar willen ze dus helemaal niet zijn!

Dus mensen voor jullie volgende aankoop van een scanner: GEEN BITDEFENDER!:argh:

Of nog beter: koop er helemaal geen en werk gewoon met een gratis scanner.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.