Ga naar inhoud

outlook loopt constant vast


tijgerangel

Aanbevolen berichten

ik heb oulook 2007 (nl) en tegenwoordig loopt dat meer en meer vast

  • alle mails komen heel traag binnen
  • soms doet er een half uur of langer over om het programma te openen, kijkt hij alle mappen na, zogezegd na slecht sluiten
  • wanneer ik mail verwijderd duurt het soms enorm lang eer ik kan verder doen, en soms loopt alles gewoon vast

heb al speciaal anti spam van norton afgezet, maar veel helpt het niet

dit probleem heb ik al maanden en had ik ook al dat ik windows vista had

moet er wel bij zeggen dat ik veel mails in mappen bewaar

heb ook al office hersteld, helpt niets

mijn computer is voro de rest niet traag en het internet ook niet

---------- Post toegevoegd om 23:49 ---------- Vorige post was om 23:46 ----------

ps met verzenden duurt het soms ook wel even voor die buiten is en dicht gaat ( de mail)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Outlook is een onderdeel van Office pakket, je kan proberen om outlook te verwijderen , pc herstarten, en outlook opnieuw installeren

Ga naar :

Start/Configuratiescherm/Programma's verwijderen, kies daar Microsoft Office 2007, Wijzigen, of zorg dat je op "Herstellen" (Repair) klikt. Het best is gans Office 2007 te herstellen door "herstellen" te kiezen.

Dit zijn de zoekresultaten die ik in Google vind, als ik "Outlook freezes" ingeef:

[ame=http://www.google.be/search?hl=nl&source=hp&q=outlook+freezes&meta=&cts=1269784232762&aq=f&aqi=g7&aql=&oq=&gs_rfai=]outlook freezes - Google zoeken[/ame]

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan eens proberen een deel mappen te verwijderen. (maak bijvoorbeeld eerst een image aan, en daarna kan je wat met je windows "spelen")

Staat Windows Update aan? Krijg je Office updates van Windows Update?

Kan ook aan malware liggen, zelfs al heeft windows zelf er geen last van. Run eens Spybot en Malwarebytes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dacht dat het opgelost was, maar het is het niet.

hier wat ik gedaan heb

heb eerst backup gemaakt in de map gezet in een ander account op de pc, om niets kwijt te zijn om zo te willen gaan testen

maar dat was al een probleem op zich, constant zei die toen, je hebt de bevoegdheid niet of die is beveilig alleen tot lezen

dan ben ik naar het mapje .pst gegaan en geklikt op eigenschappen en daar stond aangevinkt alleen lezen, wat heel raar is natuurlijk, heb dat uitgevinkt

en dan outlook terug opgedaan

dan was het in de ander account in "orde" maar ook heel traag (nog steeds, het duurt minuten om een mailtje te wissen), dus het probleem bleef daar ook, maar zoals ik al zei, was vooral om een backup te hebben (en dacht als het hier wel in orde is, zet ik alles over)

toen ging ik terug naa rmijn ander account en heb mee aangemeld gelaten op beide account en deed ik op de oude account mijn outlook open en dat was pas raar toen kon ik terug normaal wissen en antwoorden.

ik dacht zal die ander acount maar afmelden en dan begon het probleem weer, dus als die andere outlook open staat, in de andere account, daardoor werkt op de normale account alles terug normaal

op die ander account noemt outlook pst wel anders, maar is even groot

ja die is wel bijna 19 GB, je leest goed, dat is idd veel te veel, bewaar alles in mappen,omdat ik het voor werk gebruik, contracten, mails met bestanden en etc

zal dat wel opschonen eens alles goed terug werkt.

maar het feit dat het wel maccheert als de ander open staat, ligt dan het probleem wel met de grote, en niet eerder met iets anders? want dat is toch ook niet normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het probleem bleef duren, heb dan scanpst.exe. geprobeerd, maar dat liep vast, thans zei die wel dat er 7 fouten was in de map, maar heb niet kunnen herstellen

heb n een week zoeken en sukkelen maar besloten om gisterne heel de pc ter herinstalleren en nu is het op eerste zicht volledig goed opgelost!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.