Ga naar inhoud

Packard bell pc opstartproblemen


JeanB

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik heb hier net een packard bell pc (mobo GIGABYTE GA-8I945PM-RH, Vista Home Premium, 4 GB ram) van een vriend in mijn handen gekregen die niet meer opstart. Enkel het packard bell scherm verschijnt en verder niets meer. Ik heb het geheugen al eens vervangen, net als de hard disk. Ik denk niet dat daar het probleem ligt. Ook heb ik al eens de bios gereset door de CMOC_CLR pinnetjes even te verbinden, en toen dat ook niet hielp, de CMOS batterij er 10 minuutjes uitgehaald. Nog steeds niets. Hij is wel al eens in een pc winkel binnengeweest, waar hij gewoon draaide, maar hier krijg ik hem dus totaal niet aan de praat. Iemand nog suggesties?

Alvast bedankt voor reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de snelle reactie.

Hij blijft hangen op het packard bell scherm (waar het volgende staat: F2 bios, F3 open disk drive, F8 voor display boot order).

Het betreft een Packard Bell imedia Y9028 met nvidia grafische kaart (dubbele dvi uitgang), al weet ik wel niet exact welke kaart..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.