Ga naar inhoud

System Mechanic herkent mijn anti-virus programma niet


Aanbevolen berichten

Beste,

Reeds eerder heb ik een topic gepost, genaamd ' pc bezoek'. Na jullie raad te hebben opgevolgd heb ik geen problemen meer ondervonden MAAR zoals reeds eerder vermeld, weet ik dat iemand zich bezig houdt met mijn pc binnen te dringen.

Nadat ZoneAlarm vervallen was, heb ik AVG geïnstalleerd....Regelmatig laat ik System Mechanic 6 professional draaien. Daar heb ik nooit eerder problemen mee gekend tot over een maand.

Plots deed mijn pc raar...System M 6 startte plots op ( zonder dat ik persoonlijk een scan liet doen of een reparatie...) en gaf een foutmelding. Ik heb dan SM6P laten draaien en hij vond geen anti-virusprogramma terug en toch was AVG geïnstalleerd. Het leek wel of mijn SM6P nu gekraakt was.

Vanaf gisteren heb ik een nieuwe anti-virus beschermer, m.n. Pc Tools Antivirus. Ik neem vandaag de proef op de som ....Ik start mijn pc op, Pc Tools Antivirus geeft aan dat de firewall geactiveerd is en als ik dan weer SM6P laat draaien vindt hij weer geen anti-virus programma.

Nu stel ik mij de vraag...waar ligt het probleem? Er is een anti-virus + firewall maar wordt niet herkent door SM6P?!

Ben ik nu beveiligd of niet? Kan het zomaar dat SM6P opeens faalt?

Kan iemand mij helpen aub?

Ik ben een domblondje ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken SM6P niet zelf maar de vraag was of je veilig bent.

Ga naar configuratiescherm / Beveiligingcentrum.

Klik erop.

Als er daar de juiste antivirus en de juiste firewall staat geselecteerd dan mag je heel gerust zijn.

Dat SM6P dat niet herkend kan zijn omdat je later antivirus en firewall had geinstalleerd.

Misschien kan je in SM6P in de instelling aangeven dat deze antivirus en deze firewall actief is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.