Ga naar inhoud

anti-virus versus outlookproblemen


Aanbevolen berichten

Beste,

Vandaag heb ik PC Tools Antivirus geïnstalleerd en ondervind nu problemen met mijn outlook express. Ik open Outlook en enkel 7 van de 11 berichten komen binnen. Hij neemt 60 sec de tijd om mails binnen te laten maar daarna krijg ik de vraag of ik nog 60 sec wil wachten, waarop ik uiteraard 'ja' zeg en daarna krijg ik een melding :

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'in.telenet.be', Server: 'in.telenet.be', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

Heeft mijn foutmelding te maken met het anti-virus programma? Waarom komen sommige mails door en anderen niet? Mijn mails zijn belangrijk voor mij daar ik deze nodig heb voor mijn werk. Iemand anders een idee om 'dit probleem' op te lossen? Nog ter informatie, mijn mailbox is ver van vol, dus dat kan het probleem niet zijn.

Groetjes

Domblondje:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet je PC eens terug met systeemherstel naar een herstelpunt van een datum vóór je die PC Tools hebt geïnstalleerd (gisteren, dus). Dan weet je meteen of de oorzaak niet in dit programma zit. Want als eerder je mails perfect binnenrolden, lijkt dit het meest voor de hand te liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit er een soort e-mail guard in dat anti-virusprogramma? Een tooltje dat je e-mails scant alvorens die binnen te laten?

Misschien staat die te streng ingesteld en blokkeert hij alle mails met bijlagen of andere mails die het programma als onveilig beschouwt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.