Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo, ik en een kennis van mij hebben een probleem dat er altijd mensen ons toevoegen op msn. Dit zijn 'computersletten' (sorry voor taalgebruik, weet het niet anders te forumuleren!). De computer van die persoon zegt dan een bepaald bericht tegen jou over een site met cams.Natuurlijk ga ik hier niet op klikken want ze zeggen allemaal hetzelfde...

Weet iemand raad?

Groeten

aangepast door honk
Geplaatst:

Bij windows Live messenger kan je via extra - opties - privacy instellen dat enkel geaccepteerde contacten je status kunnen zien en berichten sturen.

Als je die optie aanvinkt, moet je een contact eerst zelf toevoegen voordat die een bericht kan sturen.

Geplaatst: (aangepast)

Is het niet zo dat je altijd eerst moet accepteren om iemand toe te voegen aan je lijst met contactpersonen?

Het enige wat je kan doen is deze personen gewoon niet accepteren.

Het feit dat je die uitnodigingen krijgt heeft niets te maken met virussen. Ook niet-windows gebruikers krijgen dergelijke uitnodigingen ;-)

aangepast door Jürgen
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.