Ga naar inhoud

Gezocht: Opstelling voor Game PC. €800 Max


Aanbevolen berichten

Het klopt volledig dat een HD5830 een remake is van een HD5850. En een HD5830 verbruikt ook meer dan een HD5850. (hd5830 = 175watt, hd5850=150watt als ik me niet vergis)

Maar feit blijft dat als je de combinatie maakt 955 + hd5830 je een sneller game systeem hebt dan een i5 750 + hd 5770. En dat voor dezelfde prijs. (bekijk het in zijn geheel)

Dus ondanks het dat die hd5830 misschien wel wat duurder uitvalt ga je voor dezelfde prijs betere prestaties hebben. Als je natuurlijk een zuinige pc wilt neem dan een hd5770 of nog beter een hd5450, maar het gaat hier toch om een game pc?

Zowiezo voor een dergelijk systeemke heb je eigenlijk meer dan genoeg met een 500watt voeding van een goed merk. Dus je zal nergens op moeten bezuinigen denk ik zo.

Ivm toerental hdd, staat idd niet er bij maar voor een desktop zal dat toch wel 7200rpm zijn neem ik aan? En anders moet je je gewoon even informeren.

aangepast door DieterGK
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.