Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi, hoe kan ik direkt terug een crashdump openen in de toepassing windbgx86 nadat ik reeds 1 heb geopend? Nu moet ik steeds de toepassing sluiten en terug openen om de item in het menu te kunnen aanklikken (staat anders niet klikbaar) Bedankt reeds voor de moeite. :-)

Geplaatst:
Hi, hoe kan ik direkt terug een crashdump openen in de toepassing windbgx86 nadat ik reeds 1 heb geopend? Nu moet ik steeds de toepassing sluiten en terug openen om de item in het menu te kunnen aanklikken (staat anders niet klikbaar) Bedankt reeds voor de moeite. :-)

Het gaat dus hier over de toepassing win debug. In eerste instantie open ik daar een crash dump op. Nadat ik deze gesloten heb, was de bedoeling om ev. een andere (of dezelfde) crash dump ook te openen; dit kan direct in de toepassing blijkbaar niet gaan want in het menu "file" staat de regel "open crash dump" in het grijs.

Enige mogelijkheid is dan het progr. volledig sluiten en terug openen, of er moest een betere oplossing zijn.

Geplaatst:
Ik zie niet direct een mogelijkheid om dit op te lossen.

Je kan ook gewoon Bluescreenview gebruiken om je minidumps te analyseren.

Idd, maar win debug is veel meer gedetaileerder.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.