Ga naar inhoud

Muis onderbrekingen in de werking


Jive1

Aanbevolen berichten

Hey!

Sinds enkele dagen heb ik zeer regelmatig korte onderbrekingen in de muiswerking. Aanvankelijk, zo komt het me voor, waren de onderbrekingen minder frequent, maar nu heb ik zowat om de minuut een onderbreking van zowat 5 seconden. Het is niet meer te doen.

Telkens als zo een onderbreking begint krijg ik een geluidssignaal, ding-dong, en juist voordat de onderbreking stopt, weer een geluidssignaal, dong-ding nu, en telkens kan ik dan ongeveer één seconde later weer gewoon werken.

De onderbrekingen zijn telkens gewoon momenten tijdens dewelke ik de cursor niet kan bewegen, zelfs als ik met de muis wél beweeg.

De muis is via een USB aangesloten, het is een Logitec-muis MX310 Optical, ik heb de driver via de bijgeleverde CD al herinstalleerd, ik heb via de USB hoofdhub reeds ingesteld dat de computer het apparaat niet mag uitschakelen om energie te besparen, ik heb gezocht wat de fout zou kunnen veroorzaken, maar vind geen uitleg.

Kan iemand me helpen om van deze erg vervelende onderbrekingen verlost te geraken?

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.