Ga naar inhoud

eMULE configureren


ion

Aanbevolen berichten

Hoi Allen,

Kan iemand me zeggen hoe je juist eMULE moet configureren ondanks de

nederlandse handleiding gaat het nog mijn petje te boven om het programma aan't bollen te krijgen, heb geen verbinding de 2 pijltjes onder op da wereldbolleke blijven rood zouden normaal groen moeten zijn.

gr ion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stegisoft,

Als ik die nummers in de adresbalk typ gebeurd er niks, nu..... ik ben al zover dat de ed2k en de kad verbinding ok is alleen heb ik meer up dan download, het downloaden duurd maar een paar minutjes en dan stopt die telkens weer, als ik dan emule afsluit en terug opstart gaat ie weer een paar minutjes, ik denk dat dit aan de servers ligt die je moet installeren zal eens opzoek moeten gaan naar goede servers.

gr ion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een link naar die lijst in het help programma maar verder kan ik er geen vinden, voor de rest veranderd er niks, wel ups maar geen down's alleen als ik herstart heb ik een paar min down's en dan houd het op.... raaaaaaar.

Toch al bedankt voor u tips tot nu toe.

gr ion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.