Ga naar inhoud

[OPGELOST] Welkoms bericht


ribsterplay

Aanbevolen berichten

hello mensen,

Ik probeer thuis een beetje de computer te beheren. nou hebben we vaak gasten in dit huis die op de computer gaan. daarvoor ook een speacial acc gemaakt zo dat ze zelf op kunnen. zou zou ik graag iets willen hebben dat als ze zich hebben aangemeld dat zse een bericht krijgen te zien over wat ze wel kunnen en niet kunnen, de tijd , een grap , enz. zou iemand mij er mee kunnen help? ik heb al op internet gezocht naar iets, maar dan moet je in het register gaan werken, doe ik liefer niet.

hoop van iemand tehoren :thx:

Grt Ribsterplay

Link naar reactie
Delen op andere sites

je maakt gewoon een word bestandje of een kladblok bestandje of nog beter een powerpoint bestand en zet het in de map opstarten. (wel in de acc GAST of waar de gasten mee inloggen)

deze map kun je zo vinden:

start --> alle programma's --> rechtermuisklik op opstarten en klik op verkennen --> zet het bestandje in deze map en meld af en log weer in met deze account je zult nu zien dat het bestandje wat je net in deze map heb gezet automatisch opstart.

wat misschien nog mooier is dat je zelf een webpagina maakt met daarin wat ze wel en niet mogen met linkjes e.d. deze pagina hoeft niet op het internet te staan maar gewoon op de pc.

heb je hulp nodig mag je me toevoegen aan msn.(pc-helpforum@hotmail.com) dan help ik je een eind opweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.