Ga naar inhoud

[OPGELOST] bijlage


Gast jaakske

Aanbevolen berichten

Wanneer ik een bericht met een word doc als bijlage ontvang kan ik de bijlage niet openen,krijg de melding dat het DOC-bestand

niet gekoppeld is aan een programma,nochtans staat het in de lijst aangegeven als altijd openen met microsoft word

Wanneer ik op de bijlage klik krijg ik het kadertje openen maar daar staat de bijlage niet met word aangeduid dus blanco.

ik werk met windows mail vista.

Hoe plaatst men hier een printscreen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor die print screen:

je drukt op print screen, gaat naar paint, kiest voor bewerken en plakken.

dan kies je bestand opslaan als, en slaat die afbeelding op als jpg.

dan staat hier in de post onder dat tekstkader een knop met "Meer opties"

daar klik je op, dan zie je boven tekstvak een paperclip, daar op klikken, en bestand toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb op meer opties geklikt maar zie geen paperclip,wel staat bovenaan het bericht naast smileys bijlage maar als ik daar op klik staat er enkel bijlage maar kan niets invoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste forummers het is opgelost.

heb wat in een boek van vista aan het snuffelen geweest en het blijkt dat het in vista normaal is wanneer een word document als bijlage in een bericht word ontvangen moet het eerst opgeslagen worden en dan kan men het openen.

ook de printscreen is opgelost was effe te snel geweest sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & Netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.