Ga naar inhoud

Stereo met bluetooth herkent laptop niet


Mirage901

Aanbevolen berichten

Beste, graag zou ik muziek die op onze laptop staat afspelen via onze stereoinstallatie (Sony cmt-hx50btr) die ingebouwde bluetooth heeft. Voor onze laptop heb ik een bleutooth usb device gekocht. Het enige probleem is dat mijn stereo de laptop niet herkend. Vanuit mijn gsm kan ik muziek via de stereo afspelen en ik kan nu ook via mijn laptop bestanden verzenden/ontvangen van mijn gsm, dus dat werkt wel.

De laptop herkent wel de stereo.

Hopelijk heeft iemand tips want ik heb hiervoor al uren het internet afgeschuimd en kan hierover niets vinden.

Groetjes, M.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De stappen vermeldt in deze link heb ik al verschillende keren uitgevoerd, maar de stereoinstallatie herkent nog steeds de laptop niet.

De stereo komt wel voor in mijn bluetooth apparaten beheer. Als ik bijv. met mijn gsm verbinding maak met de stereoinstallatie, dan geef ik ook de sleutelcode in op beide apparaten en dan geeft de stereo mijn gsm gegevens weer in het display.

Dit gebeurt echter niet voor de laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen is er nog niemand die mij heeft kunnen helpen met mijn probleem. Ik heb ook al geprobeerd om de stereo aan mijn draadloos netwerk toe te voegen maar de laptop vindt de stereo niet (die wel onder mijn bluetooth apparaten staat). Ik heb mijn laptop ook al als "dlna" geïnstalleerd via mediaplayer 11 zodat ik draadloos muziekbestanden kan delen (op aanraden van het Sonycenter).

Maar ik vrees dat mijn ideeën op zijn. Ik ben nu al sinds 1,5 week uren aan het verslijten aan dit probleem maar ik denk dat ik de enigste ben die dit wil proberen. :bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Stegisoft, ik heb net de laatste drivers geïnstalleerd maar dan gebeurde er helemaal niets meer en alle bluetooth apparaten waren verwijderd. Ik heb de oude driver teruggezet. Ik denk dat de hifi installatie de laptop niet herkend als bluetooth apparaat (alhoewel dit omgekeerd wel het geval is). Ik heb volgende melding i/d handleiding over "muziek weergeven v/e BT apparaat": "u kunt een BT app. bedienen door een verbinding tot stand te brengen tssn het systeem en een BT app. met behulp van AVRCP." Kan ik dit ergens checken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.