Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

Log in om dit te volgen  
veerletje

Ipod wordt niet herkend

Aanbevolen berichten

Hallo!

Sinds kort heb ik een probleem met mijn Ipod, Itunes herkend hem namelijk niet meer. En ook in Windows verschijnt hij niet meer. Ik heb al vanalles geprobeerd, zoals mijn Ipod op een andere laptop aan te sluiten, waar hij dan weer wel herkend wordt. Ik dacht dan dat het aan mijn laptop lag, maar ik heb ook al eens een andere Ipod op mijn laptop geprobeerd en dat lukt dan wel. Ik heb ook mijn Ipod op die andere laptop herstelt in Itunes, hem opnieuw opgestart, maar niets lijkt te helpen :( en ik zou graag opnieuw muziek kunnen luisteren :( help!:sad

alvast bedankt!

mvg

p.s.: het is een Ipod Nano 5th generation

aangepast door veerletje
    extra info

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Probeer het volgende:

Sluit ipod aan.

Klik op Computer en dan met de rechtermuisknop op eigenschappen.

Klik op apparatenbeheer

Klik op bovenstaande computer

Klik op actie en dan zoeken naar gewijzigde apparaten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

ik denk niet dat er gewijzigde apparaten gevonden worden, maar ook bij apparaatbeheer staat er onder Universal Serial Bus controllers bij één van de USB-apparaten voor massaopslag een geel driehoekje met een uitroepteken in...

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Download dit:

Download EVEREST Home Edition 2.20 - FileHippo.com

Start de programma

Bovenaan op Rapport / snelrapport / zuiver tekst

even wachten

Dan krijgt u een log.

Upload deze log.

Klik hier onder op meer optie

Scoll naar beneden

Klik op beheer bijlage

Bovenaan op Bladeren klikken

Dan uploaden

Even wachten

Je ziet uw log.

Venster sluiten.

Reactie versturen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

nog steeds geen resultaat :( ik krijg in itunes nog steeds dit scherm (bijlage) en ik heb al verschillende keren itunes opnieuw geïnstalleerd en herstelt

(zie volgende bericht voor bijlage)

aangepast door veerletje

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Log in om dit te volgen  

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.