Ga naar inhoud

Ik kan geen internet progamma's gebruiken(firefox, msn, etc.)


ReLiFeD

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een probleem met m'n laptop, ik kan niet meer op internet, MSN en online games. Mijn computer liep vast dus ik drukte hem uit met de aan-knop (ingehouden) en toen ik mijn computer opnieuw opstarte kreeg ik: "Windows Live Messenger" werkt niet meer, ik dacht oke dat heb ik wel eens eerder gehad maar toen ik MSN wou opstarten kreeg ik precies hetzelfde. Ik heb mijn computer een stuk of 20 keer opnieuw opgestart maar steeds werkte het niet dus toen besloot ik om te kijken of andere programma's wel werkte zoals Firefox, maar ik kreeg precies hetzelfde: "Firefox werkt niet meer" en zo ging het met alle progamma's die je alleen met internet kan gebruiken door.

alsjeblieft help mij

MVG ReLiFeD

PS. voordat m'n computer het niet meer deed vroeg hij of ik de computer opnieuw wou opstarten voor updates die heeft hij dus niet gedaan. en toen ik mijn pc opnieuw had opgestart wou hij de updates gaan configureren wat dus niet kon doordat ze nooit waren geïnstalleerd.

ik heb een acer extensa laptop met vista home basic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je in het netwerkcentrum al eens gaan kijken

configuratiescherm/netwerk

Mijn computer liep vast dus ik drukte hem uit met de aan-knop (ingehouden)

Volgende maal als dit nog eens gebeurt taakbeheer starten door CTRL+ALT+DEL tegelijkertijd in te drukken en dan actieve programma's sluiten. Door de laptop zo maar uit te schakelen is om problemen zoeken.

aangepast door seniorke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.